Wpis

poniedziałek, 28 lipca 2014

kiedy na fb

Jak reklamować się na postach ?

http://www.turez.pl/4996/ 

Rekomendacje Jen Picard
Jen Picard we wrześniu 2013 napisała, że aby ustalić czas zagląda do statystyk fanpagea. Wyświetlają one informację o tym, w jakich godzinach najwięcej fanów zobaczyło posty opublikowane na fanpage’u. Po określeniu czasu największej oglądalności fanpage’a na 7.00 publikuje od 6.00 do 9.00. Następnie po sprawdzeniu, że najwięcej osób widzi posty od wtorku do soboty (w każdy dzień tyle samo osób 3.9k) wybiera wtorek jako najlepszy dzień na publikację treści. Badanie Bell Beth Cooper i Buffer Może więc wtorek jest najlepszy? Bell Beth Cooper w sierpniu 2013 przytoczyła badania Buffer, które mówią, że największe zaangażowanie posty na Facebooku osiągają w czwartek, z kolei „współczynnik szczęścia” Facebooka rośnie przez tydzień, aby osiągnąć najwyższy poziom w piątek. To by się zgadzało z wynikami Jen Picard. W przypadku jej profilu widoczność postów była niska w niedzielę i poniedziałek i większa, stała od wtorku do soboty. Badanie Dan Zarella i HubSpot W tym samym poście Bell Beth przytacza badania Dan Zarella z HubSpot z połowy 2011 roku. Ustaliła ona, że najwięcej treści na Facebooku jest udostępnianych dalej w sobotę. Jeśli chodzi o godzinę wskazuje ona 12.00 oraz 19.00 jako drugi czas gdy ludzie lubią udostępniać dalej treści. Udostępnianie to nie wszystko, liczy się także czas lajkowania i komentowania. Póki co wygląda jednak, że czym później w tygodniu udostępniamy treści to tym lepiej. Jeśli chodzi o godzinę nie ma jednoznaczności. Może to 7.00, 12.00 albo 19.00? Przyjrzyjmy się bliżej udostępnianiu. Która godzina jest najlepsza, aby je zyskać? Może badanie skracarki linków odpowie nam na to pytanie? Bit.ly opublikowało w połowie 2012 roku analizę czasów, gdy najwięcej osób wchodzi w linki skrócone, a następnie opublikowane na Facebooku. Z badania wynika, że najwięcej osób na Facebooku klika w skrócone linki w środę o godzinie 15.00. Natomiast ogólnie najwięcej kliknięć zyskują linki w środku tygodnia od 13.00 do 16.00. Kliknięcia rosną po godzinie 9.00, a o 16.00 zaczynają spadać. Na razie wygląda na to, że niedziela i poniedziałek to najgorsze dni na publikację czegokolwiek. Zostają: wtorek, środa, czwartek, piątek i sobota. Każdy kolejny dzień to większe zaangażowanie. W sobotę najwięcej ludzi udostępnia treści dalej, a w linki klika w środę. Przy czym jeśli chodzi o godzinę to póki co wiemy, że najwięcej treści ludzie udostępniają dalej o 12.00 i 19.00, a najwięcej klikają w udostępnione treści o godzinie 15.00. To ciekawa rozbieżność. Jedno jest pewne, ludzie czytają zlinkowane treści o 15.00. Udostępniają je z kolei 3 godziny wcześniej, albo 4 godziny później. Przed przeczytaniem, po zapoznaniu się z opisem, aby wrócić do nich później? A może po przeczytaniu, gdy znowu zobaczą je na tablicy i uznają za warte polecenia dalej? Na razie to pytania otwarte...

 

Szczegóły wpisu

Tagi:
Autor(ka):
krzychkizier
Czas publikacji:
poniedziałek, 28 lipca 2014 01:02

Polecane wpisy

  • Nowa Ziemia

    W nocy 14 listopada 2016 będziemy mogli zobaczyć na niebie zjawisko zwane Superksiężycem. Gdzie i jak go oglądać? Koniecznie skorzystajcie z tej okazji i wyjdźc

  • Sun ( słońce )

    Dziwne to słońce od wczoraj ... Tak operuje jakby atmosfery nie było...Sun ( Cologne ) -> DE Ufo o zachodzie słońca w dniu 28.08.2016 rzeźbi twarze... Niedzi

  • Ciekawe zjawiska

    Bardzo dziwne obrazy, które zostały przypadkowo rzucone nad Nowym Jorku, który wydają się pokazywać co najmniej kilkanaście homonoidalnych istot unoszące się w

  • Wracamy na bloga

    W związku z tym, że wielu naszych czytelników nie posiada konta na facebooku, postanowiliśmy reaktywować bloga. Od dziś wszystkieposty będą ukazywały się tutaj

  • Przed wyjazdem

    Kolejne sprawozdanie z moich wpisów na facebooku. Tym razem bez obrazków, bo za godzinę wyjeżdżam. A więc nadal temat muzułmanów: Papież wzywa do solidarności